RenePaulien.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom opons reislog!

Wezien je graag terug opons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Paulien en René

Felice

Hallo lieve mensen,

Na een prachtige reis, zit ik nu op vliegveld Montpellier en vlieg dadelijk richtig Amsterdam. Inge is al vooruit gevlogen en onze boot ligt veilig in Port st Louis. Volgend jaar zullen we weer verder varen, maar in de tussentijd gaan we jullie enorrrrrrm volgen.

Liefs en heel veel plezier.

CASA

Hallo Paulren,

35 tot 40 gr., we hebben medelijjden met jullie :-)
Paulien (een beetje te laat) maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. We nemen er een borreltje op.

René, misschien vind je nog eens de tijd om uit te leggen hoe je dat doet, mobiel gebeld worden, kosten 0,0?

Ondertussen druk om tussendoor DVD's te rippen, pff hoop werk.

Nou groetjes vanuit een cloudy, beetje drukkend Woerden.
CASA

Koos Sweringa

Hoi,
Kreeg jullie email en deze link. Ziet er fantastisch uit allemaal. Hopelijk vanaf nu geen problemen meer met de gezondheid en op volle oorlogssterkte de oceaan over. We waren overigens gisteren in het Vasamuzeum en weten dat het dus ook mis kan gaan met een boot volledig op oorlogssterkte. Zorg dus voor voldoende ballast !