RenePaulien.reismee.nl

We vertrekken morgen 08-08-2014

Hallo allemaal,

Vanochtend nog even naar de wind gekeken en voordat we echt last gaan krijgen van de uitloop van storm Bertha gaan we vrijdagochtend vertrekken.

We varen vanaf Zaandam naar IJmuiden waar we rond 10.00 uur voor de sluis zullen arriveren.

Voor een ieder die ons daar nog wil uitzwaaien is het eenvoudigste om via de Kanaaldijk naar de Steigerweg te rijden, waar je langs het water net voor de sluis makkelijk je auto kan parkeren.

Hier kunnen wij ook nog eenvoudig aan de kant komen.

We proberen dan in 1 keer naar Normandië of Bretagne te varen en als de wind te veel tegen staat zoeken we de beschutting van een haven op.

Daarna zullen we wel zien wanneer de wind ons weer gunstig gezind is om de oversteek naar Spanje te maken!

Groet van Paulien en René

SY Bounty

Günther Wolf

Alles Gute !
Wir wünschen Euch eine erfolgreiche Reise.
Immer genügend Wasser unter dem Kiel.
Keep me up to date
Grüße
Günther

Marianne

Wat een heerlijk en vast ook wel weer een beetje spannend vooruitzicht. Geniet van jullie mooie 'nieuwe' schip
groetjes, Marianne en Koos

Anky en Tom

Vanuit Odense wensen we jullie een goede en behouden vaart.
Veel plezier en genieten!!!!

mieke

Lieve Mensen,
Nogmaals een goede behouden vaart ff inslingeren
Paulien alle liefs Ron en Mieke X

Nel en Peter Prins

We hopen dat alle tegenslagen tot nu toe ruimschoots gecompenseerd worden. We wensen jullie een pracht van een reis.

clairette

hola , wij komen jullie niet uitwuiven , maar we komen jullie wel inwuiven in Mazafon :

zeer behouden vaart !

kusje

clairette

niet Mazafon , maar Mazagon

Dennis & Judith

Lieve Paulien en René,
Wij willen jullie een goede vaart en een prachtige reis toewensen! Ga er weer vollop van genieten! Wij kijken weer uit naar al jullie mooie verhalen en foto's!

Groetjes Dennis & Judith

Maria en Rob

Heel veel veiligheid en gunstig gezinde weergoden op jullie nieuwe reis. En onderweg geen muiterij...hahahahaha. We kijken uit naar jullie verslagen

Heleen en Ben

Het ruime sop kiezen om jullie wereldreis te kunnen afmaken is jullie "lust en leven". Het is nu zover en we wensen jullie daarom een behouden vaart.
Heel veel plezier en we kijken uit naar jullie reisverhalen.
Groetjes,
Heleen en Ben

Karin en Hugo

Behouden vaart!

Marco&Jantien

Goede vaart en zien elkaar misschien snel.
Gr uit Penische.

Steven en dineke Sv Pikuditu / Fiji

Behouden vaart en goede winden !
Jullie gooien je meteen maar in het diepe met Bertha !
Knoopje of 45?? Nog even wachten met de calvados , zal
wel Vlaamse frieten worden.......

Zeemuis

Goede vaart!

Bep en Bert

Lieve mensen,
Wij blijven aan land. wij kunnen de zee alleen maar horen,
met de handen voor onze oren, in een kokkel, in een mosterdpotje of aan zee, wij varen in gedachten met jullie mee!
Behouden vaart.

Nico & Marjoleine

Te laat op de werf..maar we wensen jullie een machtig mooie behouden vaart en we blijven jullie volgen! ...

Renz Zonnewind

Pluk de dag en geniet.
Ik wens jullie behouden vaart en zie uit naar de berichten.

robvanrongen@hetnet.nl

Leuk dat ik jullie nu kan "tracken". Vanaf as dinsdag draait de wind naar NO 3-4 voor de komende week . Misschien met een knik in de schoten de oversteek naar Spanje te maken vanuit Lezardrieux....big brother is watching you...have fun Rob en Maria

SV Pikuditu , Vanuatu

Ahoi ouwe Viskussers !
Ook wij volgen jullie op de voet (sur le pied ?)
Ik heb voor Rene een mooi ingedragen peniskokertje op de kop getikt. Lekker ruimvallend voor op de groei...
Save winds.

SV Pikuditu , Vanuatu