San Sebastian de La Gomera, 31-01-2011

In verband met harde wind sinds gisteren hebben we besloten om vandaag niet naar de Kaap Verden af te reizen en blijven we vandaag nog hier in La Gomera.

Mogelijk dat we morgen naar El Hierro gaan en aan het einde van de week naar de Kaap Verden, mits de wind en golven weer wat zijn genormaliseerd.

Ik heb van Sander te horen gekregen, dat er een stukje van het laatste verhaal niet goed te lezen was, omdat het gedeeltelijk is weggevallen, hierbij de originele tekst nogmaals:

Jullie kunnen ons volgen via de site (renepaulien.reismee.nl), waar ik een link heb gemaakt naar Yotreps, rechts op de pagina onder reacties.

Er is ook een mogelijkheid om ons via internet te volgen via de link:

Deze link zet ik helemaal onderaan, aangezien deze een verstoring geeft van alle tekst die eronder volgt!

We hebben ook onze Iridium telefoon geactiveerd en zijn dus ook (mits we deze horen of
aan hebben staan) op de hele wereld bereikbaar.
In verband met de hoge belkosten (voor jullie en ons) en extra handelingen hebben wij
besloten het nummer alleen aan de kinderen te geven, maar als jullie ons iets willen
doorgeven, kan dat altijd via hen.
Ze zijn als volgt bereikbaar:
Suzanne:  06 10782106
Fons:  06 42102605
Sander: 06 53735217
Sander thuis: 023 5652683
Vriendelijke groet, tot emails, skypes, of via de telefoon,